Miejscy urzędnicy ruszają w teren, aby dostarczyć bełchatowianom do domów decyzje podatkowe. Pracownicy magistratu mogą zapukać do drzwi już od piątku, 8 lutego. Dokumenty będą dostarczane do 27 lutego, a do rozniesienia jest ich prawie 18 tysięcy.
Z decyzjami w sprawie podatku od nieruchomości na 2019 rok urzędnicy będą chodzić od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-20:00. Na prośbę podatnika pracownik magistratu, który dostarcza przesyłkę, zobowiązany jest okazać upoważnienie. Jeśli doręczyciel nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem wróci w innym terminie. Może także zostawić decyzję u sąsiada, pod warunkiem że zobowiąże się on do przekazania jej adresatowi.
Przesyłki, które z różnych powodów nie zostaną doręczone do 27 lutego, będą wysłane listownie.
Co ważne, doręczyciele nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek pieniędzy. Mają jedynie dostarczyć przesyłkę. Wszystkie osoby, które będą odbierać decyzje proszone są o złożenie czytelnego podpisu na potwierdzeniu odbioru przesyłki.
informacja prasowa UM Bełchatów