Od 23 marca bezpośrednia obsługa mieszkańców w wydziale komunikacji w bełchatowskim starostwie zostaje zawieszona. Urząd proponuje inne rozwiązanie, które ma przede wszystkim chronić bezpieczeństwo klientów i pracowników wydziału i nie wpłynie na terminowość załatwiania spraw.
W przedsionku do budynku przy ul. Pabianickiej 26 w Bełchatowie, gdzie mieści się Wydział Komunikacji i Dróg, ustawiona jest urna. W niej należy zostawiać zapakowane w kopertę dokumenty. Należy pamiętać, by zostawić w nich także numer telefonu lub adres e-mail. Tymi drogami, tj. telefoniczną i elektroniczną, będzie z mieszkańcami kontaktował się pracownik urzędu, by poinformować o dalszych krokach w danej sprawie. Takie rozwiązanie potrwa najprawdopodobniej do Wielkanocy. Ma to związek z sytuacją pandemiczną i obostrzeniami w całym kraju, zmierzającymi do ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się wirusa Covid-19.
Także z tego powodu zachęcamy mieszkańców, by przed przyjściem do urzędu sprawdzić, czy daną sprawę można zgłosić telefonicznie lub drogą elektroniczną, korzystając z informacji telefonicznej starostwa (informacja ogółna 44 635 86 00; książka telefoniczna urzędu tutaj) lub formularza kontaktowego on-line.
źródło: Starostwo Powiatowe