W związku z pytaniami dotyczącymi wypełniania zgłoszenia do naboru “Sołectwo na plus”, w szczególności dotyczącymi wypełnienia punktu 2.7 zgłoszenia załączamy plik z przykładami jak prawidłowo wypełnić ten punkt (kliknij aby pobrać plik).
2020.12.31 OGŁOSZENIE O NABORZE
Zgodnie z uchwałą nr 1268/20 z dnia 29 grudnia 2020 roku Zarząd Województwa Łódzkiego ogłasza nabór zgłoszeń „Sołectwo na plus”.
Zasady naboru „Sołectwo na plus” zostały opisane w Regulaminie naboru „Sołectwo na plus”, przyjętym Uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego Nr 1267/20 z dnia 29 grudnia 2020 r., zwanym dalej Regulaminem.
Zgłoszenie należy sporządzić na druku, który określa załącznik nr 1 do Regulaminu i złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego lub przesłać za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi pocztowe na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, w terminie do dnia 1 lutego 2021 roku (decyduje data stempla pocztowego).
Składane zgłoszenia powinny dotyczyć projektów realizowanych wyłącznie w terminie od dnia 1 lipca 2021 roku do dnia 15 listopada 2021 roku.
Kwota dotacji w ramach projektu dla jednej miejscowości nie może być większa niż 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) i musi być podana w zaokrągleniu do pełnych złotych.
Wymagania dla projektów zostały określone w Regulaminie.
Wszelkie zapytania można kierować:
– pod adresem email: dorota.rzeznik@lodzkie.pl
– telefonicznie 42-663-32-24, 42-663-35-74